AVG.

vrijdag 18 september 2015

Minion taart.

Na alle verdrietige dagen
ook weer positieve.
Mijn kleinzoon was jarig en kon ik
hem zijn verjaardagstaart onthouden?
Nee, natuurlijk niet, ik ben aan de slag gegaan
voor dat lieve ventje.
Benjamin zei dat hij een Minion taart wilde.

marsepein Minion taart
Het maakte niet uit welke, zei hij.
Ik wist niet eens dat er zo veel verschillende waren!
Hij was enthousiast toen ik er mee aan kwam.


Goed gedaan oma, zei hij !!!
Zeven jaar werd hij, al een grote jongen.
De taart is gevuld met een
nectarine bavarois, en werd heel erg lekker
gevonden, ja want er zijn nu nog volop nectarines.
Straks zijn er weer verse peren, ook heel erg
lekker als taartvulling.



7 opmerkingen:

  1. My kids would love this cake! Love how it turned out! Have a great week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je kleinzoon. Wat knap gemaakt weer, bijna té mooi om op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als eerste gecondeleerd met je vader en veel sterkte ..
    Soms is verdriet en vreugde zo dichtbij ...
    Gefeliciteeerd met je kleinzoon en je hebt weer een prachtige taart gemaakt ...
    veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker! Ja zo in ons leven: droevige dingen en blije wisselen elkaar af. Gelukkig dat er ook fijne dingen blijven, ondanks verdriet!

    BeantwoordenVerwijderen