AVG.

zondag 9 augustus 2015

Stille Zondagmorgen


O, stille zondagmorgen
Gewijd aan Godes eer,
Verlicht onz' aardse zorgen,
Breng dicht ons bij de Heer!
Richt oog en hart naar boven
Leer dienen ons met lust,
Wil ons een voorsmaak geven
Van d' eeuw'ge sabbatsrust.




Mijn lieve vriendin gaf ons heerlijke bramen,
waar ik eerst sap van heb gekookt.
Maar ook deze taart van heb gemaakt.



Jammer genoeg heb ik geen moestuin,
maar ik geef haar waar ik goed in ben:
taart !


Ik deel deze taart met haar,
gevuld met bramenbavarois.

5 opmerkingen:

  1. Hay Dios mio lo que debe de ser de rico este pastel!!!!! quiero una porción!!!!!, me encantó este post. Un abrazo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Njamie ... ook al had ik geen moestuin ik zou het snel gaan halen in de winkel in ruil voor zo'n lekker stukje taart :-) ... hihihi ...

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh does that ever look delicious! Blackberry mousse sounds yummy.
    You always have such wonderful looking desserts. :)

    Blessings to you ~ Debbie

    BeantwoordenVerwijderen