AVG.

vrijdag 7 februari 2014

Ook mijn randjes

Begin vorige week vond ik deze blog.
Nu had ik op school ook een rode merklap geborduurd
en het "randje per week" sprak me wel aan.
Helaas heb ik geen merklap meer, ik wilde meteen meedoen.
Maar in ons dorpje zijn bijna
alle winkels uitgestorven, op een supermarkt en bloemenwinkel na,
dus moest ik wachten tot woensdag.
Dan ga ik naar mijn ouders die in een ander dorp wonen
en daar hebben ze wel een handwerkwinkel.
Daar heb ik linnen en borduurzij gekocht en ben
direct aan de slag gegaan.
Alleen de bovenkant heb ik anders gedaan,
een hartje met de letter van m'n doopnaam, de E
van Elizabeth, en nog wat krullen.
Ik ben helemaal verkocht, wat leuk al die randjes.
Morgen zijn de nieuwe weer aan de beurt.




Borduren gaat prima samen met haken, want ik ben nog
steeds met hartjes bezig in nog wat andere kleuren.

Zo heb ik jaren geleden al eens een bloemenkindje
geborduurd, de Sterhyacinth.
Van de boekjes van Cicely Mary Barker.
Daarover de volgende keer meer.



2 opmerkingen:

  1. Ha Loes,
    Heel leuk dat je een reactie op mijn nieuwe blog hebt achtergelaten. Als je mij wilt volgen zet je me gewoon bij je bloglijst... via je instellingen. Je hebt al een hele rij rechts staan zie ik! Leuk die borduurrandjes, ik ben er ook aan begonnen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Loes,
    dank je voor je reactie op mijn weblog.
    Leuk zijn de randjes om te borduren, zaterdag de nieuwe randjes, ben benieuwd welke het gaan worden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen