AVG.

woensdag 29 augustus 2012

bloemenkussens

De gehaakte bloemenkussens
lagen nog steeds te wachten
om afgemaakt te worden.
Nu het niet meer zo warm is,
werd het tijd om de
naaimachine eens op tafel te zetten.


Omdat mijn bank blauw is,
heb ik een diepblauwe taft gekocht.
Voor de twee kussen en misschien nog meer.
Ik zag er eigenlijk erg tegenop,
dacht dat het veel meer werk was.
Maar het ging lekker,
opgemeten en de stof geknipt.
Toen rondom genaaid
en de vulling erin gepropt.
Met de hand verder het haakwerk
erop genaaid, voilá.



 Het haken is me zo goed bevallen
dat er nog wel meer projecten bij
zullen komen.

6 opmerkingen:

  1. Supermooi kussen! Zo vrolijk en ook mooi afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi en wat een leuke blog, ik ga je volgen, kom ook eens bij mijn blog kijken, ik wens je een fijn weekend
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,
    Wat een leuk kussen. Heb je een patroon hier van in het Nederlands?
    Ik hoor het graag.
    Bvd.Gonny.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Gonny, het patroon van het bloemkussen kun je vinden bij:
      http://www.attic24.typepad.com/weblog/blooming-flower-cushion.html/
      Het staat er heel goed beschreven. Succes ermee.

      Verwijderen